9 x grønne retter til en sund januar

Står januar i sundhedens tegn?
Skal der skrues op for grøntsagerne?
Men ikke ned for nydelsen?

Så læs med her …

9 x grønne retter til en sund januar

Spiser du nok grøntsager?

Er du typen, der synes, det kan være lidt af en udfordring, at få smuttet de 6 famøse stykker grønt og frugt gnidningsfrit ned i halsen?

Eller er det på tide at kaste dig ud i nye, grønne retter?

Trænger du til et grøntsagsboost?
Til ny inspiration?
Til lækker, let og velsmagende mad?

Så tag en grøntsagsudfordring !!

7 dage hvor vi går all in på grøntsager!
Hvor der er smæk på smagen!
… og farverne!
Hvor portionerne gør dig mætte i laaaaang tid!
Og du får lov til at spise alle de retter, som du virkelig godt kan li’.

Aldrig har det været SÅ nemt, så sjovt, så lækkert og SÅ velsmagende at spise grøntsager.

grønne retter til en sund januar

Grønne retter til en sund januar

Fordi på Grøntsagsudfordringen skal vi ikke spise den ene kedelige balje salat efter den anden og vi skal heller ikke spise det ene kilo gulerodsstave UDEN dip efter det andet.
Og faktisk skal vi heller ikke drikke litervis af juice eller smoothies for at komme langt over 600 g grønt og frugt OM DAGEN !!!

Hvad vi istedet gør ..?
Vi skjuler dem !!!

Ja, simpelthen !!
Vi skjuler dem i morgengrøden, i pandekagerne, i pastaen, i risottoen, i nutellaen …
Med andre ord, der kommer til at gemme sig grøntsager i ALT !!

Men det opdager du slet ikke, fordi du ser dem ikke og du smager dem ikke.

På grøntsagsudfordringen kan du altså spise alle dine livretter uden at skulle undvære dine livretter og uden at gå på kompromis med smagen.

Så er du frisk på en udfordring?
Vi starter d. 13. januar 

Du tilmelder dig lige her: Grøntsagsudfordringen

grønne retter til en sund januar

Skru op for grøntsagerne allerede NU?

Kan du (heller) ikke vente med at komme igang?

Det kan vi løse på 2 måder:

1. Du tilføjer opskrifterne fra første runde grøntsagsudfordring
2. Du laver en, eller alle disse 9 retter, der alle gemmer på masser af skjulte grøntsager.

Nu er det bare op til dig at vælge …

1. Pad Thai 2. One pot græskar quinoa 3. Taco bowl 4. Edamamefalafler 5. Broccoli-spinat vafler
6. Blomkål hot wing tacos 7. Pasta Alfredo 8. Dobbeltbagte Thai søde kartofler 9. Sticky spicy blomkål

Regnbuehummus

Vanløse Blues